AdBlue s výdejní hubicí 10 litrů
- Objednací číslo:CH 33.173
- Kategorie: Aditiva
- Výrobce:Eláncar 2
-
Dostupnost:Obvykle do 3 dnů
Stav skladů
Centrála Praha 10:0 ks - Skladem - Ihned k expedici Pobočka Praha 4:0 ks - Skladem na pobočce Externí sklad 1:0 ks - Obvykle do 3 dnů Externí sklad 2:0 ks - Expedice do 24 hodin - při objednávce do 17:45h
Cena na e-shopu:
227,10 Kč / ks
(274,79 Kč s DPH)
Cena na prodejně:289,19 Kč
Ušetříte:5 %
AdBlue k použití ve vozech s dieselovým motorem vybavených SCR katalyzátorem.
Dodáváno včetně plníní nálevky pro pohodlné plnění.
AdBlue® se používá v SCR technologii dieselových motorů jako zdroj čpavku, použití AdBlue® upravujíemisní normy Euro IV a Euro V, dbejte prosím pokynů výrobce vašeho vozu.
Podmínkou požadované reakce je dostatečná teplota výfukových plynů a vlastního katalyzátoru.
Proto je výfukový systém většinou vybaven čidly teploty na vstupu (někdy i výstupu) z katalyzátoru.
Množství AdBlue® je dávkováno až po dosažení potřebné teploty reaktoru v množství závislém na signálu tzv. NOx senzoru umístěného před, za,
nebo na obou místech katalyzátoru podle použitého řízení systému aby nedocházelo ke vzniku páchnoucích sloučenin čpavku, krystalizaci nadbytečné močoviny na výstupu z výfuku ani překročení legislativního limitu NOx při aplikaci malé dávky.
Používány jsou rozličné systémy odměřující potřebné množství podle režimu práce motoru již v čerpací jednotce (transportním médiem do trysky může být stlačený vzduch), nebo až v trysce,
což umožňuje chladit trysku větším průtokem AdBlue® s přepadem zpět do nádrže.
AdBlue® je vstřikováno před katalyzátor výfukových plynů, kde se močovina nejprve co nejrovnoměrněji mísí s výfukovými plyny, rozkládá se vlivem tepla za přítomnosti obsažené vody na amoniak a oxid uhličitý.
Amoniak dále na povrchu katalyzátoru (za podmínky přítomnosti chemického katalyzátoru na stěnách buněk tělesa katalyzátoru vytvořených pro maximální velikost reakční plochy) reaguje s oxidy dusíku (NOx), které vznikají za vysokých teplot při spalování nafty.
Z výfuku pak místo většiny NOx odchází neškodné přírodní produkty vodní pára a dusík. Spotřeba AdBlue® je přibližně 3 až 7 % spotřebovaného paliva, přičemž vyšší hodnota se dá předpokládat u přísnějších emisních limitů.
Požadavky na kvalitu u AdBlue® jsou stanovené v platné normě ČSN ISO 22241.
Běžná spotřeba kapaliny AdBlue® u osobních automobilů je 0, 8 - 1, 2 litru na 1000 kilometrů.
Spotřeba záleží na produkci NOx, tedy na způsobu jízdy a klimatických podmínkách.
Dodáváno včetně plníní nálevky pro pohodlné plnění.
AdBlue® se používá v SCR technologii dieselových motorů jako zdroj čpavku, použití AdBlue® upravujíemisní normy Euro IV a Euro V, dbejte prosím pokynů výrobce vašeho vozu.
Podmínkou požadované reakce je dostatečná teplota výfukových plynů a vlastního katalyzátoru.
Proto je výfukový systém většinou vybaven čidly teploty na vstupu (někdy i výstupu) z katalyzátoru.
Množství AdBlue® je dávkováno až po dosažení potřebné teploty reaktoru v množství závislém na signálu tzv. NOx senzoru umístěného před, za,
nebo na obou místech katalyzátoru podle použitého řízení systému aby nedocházelo ke vzniku páchnoucích sloučenin čpavku, krystalizaci nadbytečné močoviny na výstupu z výfuku ani překročení legislativního limitu NOx při aplikaci malé dávky.
Používány jsou rozličné systémy odměřující potřebné množství podle režimu práce motoru již v čerpací jednotce (transportním médiem do trysky může být stlačený vzduch), nebo až v trysce,
což umožňuje chladit trysku větším průtokem AdBlue® s přepadem zpět do nádrže.
AdBlue® je vstřikováno před katalyzátor výfukových plynů, kde se močovina nejprve co nejrovnoměrněji mísí s výfukovými plyny, rozkládá se vlivem tepla za přítomnosti obsažené vody na amoniak a oxid uhličitý.
Amoniak dále na povrchu katalyzátoru (za podmínky přítomnosti chemického katalyzátoru na stěnách buněk tělesa katalyzátoru vytvořených pro maximální velikost reakční plochy) reaguje s oxidy dusíku (NOx), které vznikají za vysokých teplot při spalování nafty.
Z výfuku pak místo většiny NOx odchází neškodné přírodní produkty vodní pára a dusík. Spotřeba AdBlue® je přibližně 3 až 7 % spotřebovaného paliva, přičemž vyšší hodnota se dá předpokládat u přísnějších emisních limitů.
Požadavky na kvalitu u AdBlue® jsou stanovené v platné normě ČSN ISO 22241.
Běžná spotřeba kapaliny AdBlue® u osobních automobilů je 0, 8 - 1, 2 litru na 1000 kilometrů.
Spotřeba záleží na produkci NOx, tedy na způsobu jízdy a klimatických podmínkách.
- Objem:10
- Výrobce:Eláncar