Trakční baterie EXIDE Dual AGM 12V 70Ah EP600
- Objednací číslo:VA EX EP600
- Kategorie: Trakční / Hobby
- Výrobce:Výchozí
-
Dostupnost:SKLADEM
Stav skladů
Centrála Praha 10:0 ks - Skladem - Ihned k expedici Pobočka Praha 4:1 ks - Skladem na pobočce Externí sklad 1:0 ks - Obvykle do 3 dnů Externí sklad 2:0 ks - Expedice do 24 hodin - při objednávce do 17:45h
Cena na e-shopu:
3 590,00 Kč / ks
(4 343,90 Kč s DPH)
Objednávkové číslo: 968001000
Kapacita (Ah): 230
Napětí: 12V
Kapacita (C5 při 30C): 180
Rozměry: 518 x 276 x 242 mm
Hmotnost: 59Kg
Umístění pólu:3, oba vlevo
Typ spodního uchycení: B00
Záruka: 24 měsíců
Typ: nízkoúdržbový
Vlastnosti: hybridní technologie
Popis:
- obytné vozy
- lodě, čluny, plachetnice
- solární zařízení
- mobilní systémy řízení dopravy, semafory
• Easy Fit - Naplněná a nabitá, ihned připravená k použití
• Energy Control - Malé samovolné vybíjení díky kalciové technologii a inovativnímu
designu mřížky
• Longlife Technology - Dlouhá životnost a vysoká stabilita při cyklech díky použití
separátorů s absorbčním skleněným mikrovláknem
• Safety Check - Odolná proti převrhnutí a otřesům díky inovační technologii víka
Hlavní výhodou trakčních baterií VARTA Hobby je vysoká cyklická odolnost.
Co je to cyklická odolnost?
Běžné autobaterie jsou konstrukčně navrženy pro hlavní účel, tedy k nastartování
motoru osobního či nákladního automobilu.
Tento proces vyžaduje krátkodobý (1 - 5 vteřin), avšak vysoký odběr proudu.
Po tomto odběru je autobaterie během jízdy dobíjena,
ideálně zpět na plnou kapacitu. Je-li baterie správně udržovaná, dobíjená a pod.,
nikdy v běžném provozu nedojde k jejímu úplnému vybití
(až s koncem životnosti). Proti tomu trakční baterie, kde se tato předpokládá jako
jediný dočasný zdroj energie,
je konstrukčně navržena pro úplné vybíjení, a to v opakujících se cyklech.
Běžnou startovací autobaterii takovéto cyklické zatěžování
(opakované nabíjení a vybíjení) silně namáhá, a po několika desítkách cyklů začne
ztrácet kapacitu.
Ale např. trakční baterie Varta Hobby zvládne při zbytkové kapacitě 40% až 400
cyklů během své životnosti.
Pro olověné akumulátory obecně platí, čím více je baterie vybíjena, tím kratší život,
potažmo počet cyklů, ji čeká.
Akumulátory Varta Hobby s hybridní technologií se separátory ze skleněných vláken
jsou nízkoúdržbové, a proto je zřídka nutné zkontrolovat
stav hladiny elektrolytu a případně doplnit destilovanou vodou (cyklus kontroly se liší
dle četnosti používání,
doporučujeme však kontrolovat jednou za půl roku, nejméně však jednou ročně).
Baterie dodáváme nalité a plně nabité.
VARTA Automotive AG – evropská základna celosvětově aktivní sekce společnosti '
Johnson Controls Power Solutions',
jedné z částí amerického smíšeného koncernu JCI, Inc., se sídlem v Milwaukee, USA.
Široký sortiment vyráběný v 8 závodech ve 4 evropských zemích: Německu, Francii,
Španělsku a České republice.
Kapacita (Ah): 230
Napětí: 12V
Kapacita (C5 při 30C): 180
Rozměry: 518 x 276 x 242 mm
Hmotnost: 59Kg
Umístění pólu:3, oba vlevo
Typ spodního uchycení: B00
Záruka: 24 měsíců
Typ: nízkoúdržbový
Vlastnosti: hybridní technologie
Popis:
- obytné vozy
- lodě, čluny, plachetnice
- solární zařízení
- mobilní systémy řízení dopravy, semafory
• Easy Fit - Naplněná a nabitá, ihned připravená k použití
• Energy Control - Malé samovolné vybíjení díky kalciové technologii a inovativnímu
designu mřížky
• Longlife Technology - Dlouhá životnost a vysoká stabilita při cyklech díky použití
separátorů s absorbčním skleněným mikrovláknem
• Safety Check - Odolná proti převrhnutí a otřesům díky inovační technologii víka
Hlavní výhodou trakčních baterií VARTA Hobby je vysoká cyklická odolnost.
Co je to cyklická odolnost?
Běžné autobaterie jsou konstrukčně navrženy pro hlavní účel, tedy k nastartování
motoru osobního či nákladního automobilu.
Tento proces vyžaduje krátkodobý (1 - 5 vteřin), avšak vysoký odběr proudu.
Po tomto odběru je autobaterie během jízdy dobíjena,
ideálně zpět na plnou kapacitu. Je-li baterie správně udržovaná, dobíjená a pod.,
nikdy v běžném provozu nedojde k jejímu úplnému vybití
(až s koncem životnosti). Proti tomu trakční baterie, kde se tato předpokládá jako
jediný dočasný zdroj energie,
je konstrukčně navržena pro úplné vybíjení, a to v opakujících se cyklech.
Běžnou startovací autobaterii takovéto cyklické zatěžování
(opakované nabíjení a vybíjení) silně namáhá, a po několika desítkách cyklů začne
ztrácet kapacitu.
Ale např. trakční baterie Varta Hobby zvládne při zbytkové kapacitě 40% až 400
cyklů během své životnosti.
Pro olověné akumulátory obecně platí, čím více je baterie vybíjena, tím kratší život,
potažmo počet cyklů, ji čeká.
Akumulátory Varta Hobby s hybridní technologií se separátory ze skleněných vláken
jsou nízkoúdržbové, a proto je zřídka nutné zkontrolovat
stav hladiny elektrolytu a případně doplnit destilovanou vodou (cyklus kontroly se liší
dle četnosti používání,
doporučujeme však kontrolovat jednou za půl roku, nejméně však jednou ročně).
Baterie dodáváme nalité a plně nabité.
VARTA Automotive AG – evropská základna celosvětově aktivní sekce společnosti '
Johnson Controls Power Solutions',
jedné z částí amerického smíšeného koncernu JCI, Inc., se sídlem v Milwaukee, USA.
Široký sortiment vyráběný v 8 závodech ve 4 evropských zemích: Německu, Francii,
Španělsku a České republice.
- Váha (gr):62700
- Hmotnost v Kg:62,7